Laatste week Berri & Tasmanie - Reisverslag uit Launceston, Australië van Christiaan Korterink - WaarBenJij.nu Laatste week Berri & Tasmanie - Reisverslag uit Launceston, Australië van Christiaan Korterink - WaarBenJij.nu

Laatste week Berri & Tasmanie

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

27 Maart 2009 | Australië, Launceston

Zo, even snel een berichtje vanuit een zeer duur internetcafe... Inmiddels zit ik met Bas en Marie op Tasmanie... Alle plannen zijn veranderd sinds we Pieter, Bas en ik in Berri zijn aangekomen. Aangezien er nog wat werk was in Berri besloot Pieter dat hij langer in Berri wilde blijven. Voor Bas en mij was dat niet echt een optie en zo zijn we verder gaan kijken naar andere mogelijkheden. We wilden sowieso nog samen naar Perth, maar Tasmanie had ons allebei ook al lange tijd aangetrokken. Als we dat nog wilden doen was dat het best vanuit Adelaide, dus zo onstonden de plannen.
Marie-Luisa, 24 jaar en woonachtig in Duitsland had daar ook wel oren naar. Dat vonden wij wel gezellig, dus zijn we met z'n 3en op pad gegaan afgelopen dinsdag. Busje gehuurd in Hobart en nu touren we lekker Tasmanie rond. Precies goed want het is hier prachtig weer, morgen wordt het hier 28 graden. We kunnen gewoon lekker wildkamperen. De eerste nacht, echt in de middle of nowhere zonder in de verste verte ook maar iemand te zien. Afgelopen nacht hebben we op een gratis camping gestaan, wat we vannacht ook weer van plan zijn...
Prachtige watervallen en natuur, een geweldige kust, je kijkt je ogen hier uit!

De volgende keer zal ik proberen het wat uit te breiden en met foto's, maar voor nu weten jullie dan nog even dat ik in leven ben en dat ik geniet! Woehoe!

Lief zijn allemaal & tot gauw!

• 27 Maart 2009 - 10:19

Sanne:

egt gaaf chris! vooral blijven genieten, zullen wij dat ook doen in nederland want volgende week belooft het maar liefst 18 graden te worden.. kusjee

• 27 Maart 2009 - 17:47

Rob:

Hey chris! vet goed te horen dat je zo geniet joh!! vooral blijven doen ja...:D
    greetz

• 28 Maart 2009 - 19:41

hey Chris en hier regent het :( maar wel super gaaf om te horen dat je het daar prima naar je zin hebt en volop geniet.
    ga zo door(Y)

Hooroo.

• 29 Maart 2009 - 09:31

ATL:

Hey Chris,

ut was weer ff geleden je vorige berichtje :P

Gaaf dat je nu op Tasmania zit :D

Have fun over there!

Cheers! - ATL -

• 29 Maart 2009 - 12:04

Henk En Clary:

Hoi Christiaan.
    Nou mooie dingen die je daar allemaal doet en dan het het weer HEERLIJK!!!!! Geniet er van we blijven je volgen!!
    Groet Henk en Clary

• 29 Maart 2009 - 19:14

Herman:

Jo CK!

Mooi dat het nog leuk is!!;)
    laar gauw weer wat van je horen!!!

Herman

• 31 Maart 2009 - 08:11

Chris!:

wat supergaaf al die verhalen! en je geniet zo te horen erg, dus houden zo! we missen je hier wel hoor;)!!
    kusje

• 31 Maart 2009 - 08:11

Elisabeth:

dat vorige bericht was van mij(A) haha