Fotooooo's - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Christiaan Korterink - WaarBenJij.nu Fotooooo's - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Christiaan Korterink - WaarBenJij.nu

Fotooooo's

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Christiaan

03 Maart 2009 | Australië, Adelaide

Jaja, m'n hyve staat weer aardig gevuld met wat foto's.
www.stilte-c.hyves.nl daar kun je het vinden. Als het niet lukt om ze te bekijken hoor ik het graag maar ik denk dat dat wel goed zal komen.

Oja, was ik de vorige keer nog vergeten te vertellen, maar ik ben een ware koalaspotter! Vanuit de auto had ik vorige week maandag al 7 x een koala in de boom zien zitten, maar omdat ik nog weleens een geintje maak geloofden mensen mij niet echt meteen. Pas toen er langs de kant van de weg allemaal mensen foto's stonden te nemen zijn wij ook gestopt. En ja hoor, daar zaten super veel koala's. Die kan ik nu dus ook van m'n lijstje afstrepen!

Verder zitten we nu ondertussen in Adelaide. We hebben niet heel veel spectaculaire dingen hier gedaan nog omdat het weer hier belabberd is. Regen, regen en nog eens regen. 's nachts in een tent met lek, en mieren all over je is ook niet altijd even prettig... Maarja, beter een lek in je tent dan een tent in je...

In Adelaide blijven we voorlopig nog even en dan is de planning dat vanaf vrijdag de groep uit elkaar gaat en dat ik hier dan nog achter blijf met Pieter & Bas om vanaf aanstaande maandag ook maar eens ergens geld te maken. In Adelaide vind nu trouwens het Fringe Festival plaats. Dus midden in het centrum is een groot terrein opgezet met allemaal festiviteiten, maar dat valt voorlopig nog al letterlijk in het water. Vanaf donderdag tot en met zaterdag belooft het gezelliger te worden en hopelijk ook weer iets zonniger.

Nou, veel kijkplezier en tot later!

  • 03 Maart 2009 - 05:50

    Gekelien:

    He Christiaan,

    ik heb de foto's bekeken en ja hoor ik herken de twelfe apostels. bijna de zelfde foto's als dat wij hadden gemaakt, ook die op de wc hing bij mij, hihihihi.... Gaaf man, vooral het geluid herinner ik me nog. jammer dat dat op de foto's niet te horen is.
    Het is te zien en te lezen dat je aan het genieten bent, helemaal goed!!
    liefs Gekelien.

  • 03 Maart 2009 - 12:05

    ATL:

    Vette foto's van de Great Ocean Road man!

    We houden het in de gaten!
    Succes met werk zoeken enzo!

    Cheers and have fun! ATL

  • 03 Maart 2009 - 14:24

    Cor:

    Ziet er goed uit:D

    over 6 weekjes ga ik die kant op :P
    Kan niet wachten als ik dit zo zie veel plezier daar en werkse als je wat kunt vinden;-)

    C-Ya


  • 03 Maart 2009 - 14:25

    Cor:

    Ziet er goed uit:D

    over 6 weekjes ga ik die kant op :P
    Kan niet wachten als ik dit zo zie veel plezier daar en werkse als je wat kunt vinden;-)

    C-Ya


  • 03 Maart 2009 - 17:23

    Veraa:

    Ook bij jullie regen?! ( bij ons ook toevallig )
    Ik heb je foto's ook ff bekeken. Leuk en vet mooi!

    Kusss!!
    Veraa

  • 04 Maart 2009 - 07:29

    Erwin En Diane:

    nou nou je hebt weer heel wat meegemaakt!
    de foto's zien er ook super cool uit!

    nou geniet nog even, dan genieten wij nog even van je verhalen!!

  • 04 Maart 2009 - 11:57

    Tjerk:

    he chrissie boy!

    een beetje regen, laat je de pret toch niet deren? T ziet er allemaal grandioos, en super fantastisch uit, maar goed had natuurlijk ook niet anders verwacht van zo'n beroemd fotograaf/ filmer!
    have fun, doen wij hier ook, groeten daar!

  • 05 Maart 2009 - 21:06

    Herman:

    haha,, idd een tent in je ... is ook niet fijn:P

    succes met werk zoeken,, moet natuurlijk ook gebeuren;)

    kallum an he!?

    Groetjes!

  • 07 Maart 2009 - 04:20

    Caroline:

    potverdorie Chris ik voel me helemaal schuldig dat jij vindt dat ik niet snel genoeg terug sms en dan laat jij weer weet ik wel niet hoeveel dagen niks van je horen!

    haha nou grapje hoor, je zult vast wel betere dingen te doen hebben dan mij terug te sms'en haha...

    maar ik las dat je wilde gaan werken in adelaide.. al iets gevonden of iets wat leuk lijkt om te gaan beginnen?
    misschien komen we jullie nog wel tegen als floor en ik daar aankomen

    Liefs Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Down Under

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2009

Almost home

12 Juli 2009

Bali, bali!

03 Juli 2009

Vaarwel Nieuw-Zeeland

22 Juni 2009

Skydiven en gletsjer wandelen!

17 Juni 2009

Busbowling
Christiaan

Actief sinds 20 Jan. 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 29840

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 26 Juni 2015

Zuid Amerika + Canada

28 Januari 2009 - 20 Juli 2009

Down Under

Landen bezocht: